Kontrola obchůzky v reálném čase Active Guard

Revoluční obchůzkový systém

Active Guard je unikátní obchůzkový systém, který umožňuje skloubit moderní způsob přenosu dat v reálném čase a tradiční ukládání dat.

activeguard

Získáváte okamžitý přehled o všech událostech, alarmových stavech a monitorovaných osobách.

    • Komunikace v reálném čase (GPRS/GSM)
    • Poplachové tlačítko, tzv. “panic”
    • Spolehlivý a bezpečný provoz, kódování pomocí algoritmu DES
    • Oboustranná hlasová komunikace – již žádné mobilní telefony na pracovišti
    • Držitel ocenění “Polish Master Of Alarm Technique”
    • Využívá bezkontaktních médií
    • Příznivá pořizovací cena i možnost pronájmu
    • Jednoduché ovládání (jen tři tlačítka)
    • Větší bezpečnost pro strážné i pro objekt
    • Zvyšte si konkurenceschopnost pomocí prestižního a nejmodernějšího vybavení
    • Krytí IP67 garantuje odolnost tohoto systému mnohonásobně vyšší, než u alternativních produktů v podobě PDA či mobilních telefonů

Active Guard nabízí široké spektrum možností použití

    • Kontrola a evidence obchůzkové činnosti strážných
    • Evidence revizní činnosti
    • Skladový systém
    • Evidenční systém výpůjček (vozy, motorky, skútry, kola…)
    • Kontrola servisních pracovníků např. prodejních automatů
    • Evidence jakýchkoliv servisních služeb a údržby (vyhodnocování krizových stavů)
    • Mobilní evidence osob

Schéma fungování systému:

kos


Komponenty

Snímač Active Guard

snimac active guardSnímač je elektronické čtecí zařízení, kterým se osoba provádějící obchůzku identifikuje na kontrolních bodech (TAG) v rámci střeženého prostoru. Každý snímač Active Guard obsahuje 3 ovládací tlačítka:

    • pro aktivaci zařízení před načtením kontrolního bodu
    • SOS (PANIC) tlačítko pro odeslání poplachové informace na centrálu
    • tlačítko pro volání na jedno předvolené telefonní číslo.

Obsluha zařízení je velmi jednoduchá a jakákoliv činnost snímače je akusticky indikována.

Snímače Active Guard jsou vyráběny v jednom provedení. Přestože jsou s ohledem na bezkontaktní čtení médií vyrobeny z plastu, jedná se o kvalitní materiál, který je velmi odolný proti běžnému nárazu a je odolný vůči vodě.

Baterie snímače se dobíjí vložením snímače do dokovací stanice. Víčko baterie je zajištěno speciálními šrouby a klíč k nim je součástí každého balení. Otevření víčka je snímačem okamžitě zaznamenáno a odesílá se jako poplachová zpráva do centrálního PC pro případ, že se jedná o neoprávněnou manipulaci se snímačem.

Identifikační tagy (body)

tag
Pro vyznačení jednotlivých kontrolních míst se využívají bezkontaktní identifikační média (125 kHz).

Pro účely Active Guardu se využívají kolečka (World TAGy) o průměru 2 cm:

    • pro připevnění pomocí vrutu nebo šroubu
    • samolepící bílé
    • samolepící průhledné (např. pro památkově chráněné dveře, obklady atd.)

Tagy je možno umístit např. za okno, do skříňky atp. (kvůli rušení komunikace

nedoporučujeme umístění na/pod kov).

Osobní médium strážného

karta a privesek
K identifikaci jednotlivých strážných (jejich odlišení před každou započatou obchůzkou nebo i ke zjednodušené evidenci docházky při příchodu a odchodu z pracoviště) se používají též bezkontaktní média.

Jako osobní médium můžete využít:

    • identifikačních tagů
    • přívěsků na klíče
    • karet (s možností potisku, kdy nahradí služební průkaz)

Součastně je možno kontrolní body (TAGy) v systému nastavit jako poplachové (pro vyhodnocení poplachového stavu např. při kontrole technologických zařízení). Po jejich načtení dochází ihned na počítači operátora k zobrazeni poplachu z kontrolního bodu a je tedy možno na situaci ihned reagovat.

Dokovací (nabíjecí) stanice

dokovaci stanicePraktický stojánek, který je součástí každého balení Active Guard, je určen pro dobíjení snímače. Samotné dobíjení probíhá automaticky po vložení snímače do stojánku. Zásady pro nabíjení jsou shodné s principem dobíjení mobilních telefonů. Nedoporučuje se proto využívat dobíjecí stanici jako odkládací místo. Snižovala by se kapacita baterie.

Nově možnost nabíjení i autonabíječkou.
autonabijecka


Monitoring a vyhodnocení obchůzek

Portál PATROLCONTROL

patrolcontrol1Zákazník přistupuje k portálu PATROLCONTROL pomocí webového prohlížeče a internetového připojení. Jedná se o cloudové řešení, tedy nevyžaduje žádnou instalaci ani speciální HW komponenty ze strany klienta.

Data ze snímačů Active jsou odesílána přímo na server portálu. Databáze portálu PATROLCONTROL je automaticky zálohována 2x denně a provozovatel zajišťuje nonstop konektivitu snímačů se serverem.

Portál PATROLCONTROL naleznete na adrese https://portal.avaris.cz.

patrolcontrol2Uživatelé se do portálu přihlašují pomocí IČO klienta a jména a hesla. Vstupní hesla přiděluje poskytovatel služeb portálu.

Základní charakteristika portálu Patrolcontrol:

  • Zobrazení dat a práce s portálem v libovolném webovém prohlížeči
  • Možnost využití portálu více uživateli se systémem omezení a práv
  • Obsahuje databáze uživatelů, zákazníků, objektů, snímačů, strážných a skupin strážných, kontrolních bodů a tras
  • Jednoduché a přehledné menu
  • Aktivní pohled na aktuálně načtené kontrolní body a poplachové zprávy
  • Přehledná tabulka snímačů, včetně zobrazení  stavových ikon
  • Rozlišení kontrolních bodů dle využití (kontrolní bod, dynamický bod, poplachový bod) a jejich přiřazení k objektům
  • Snadné plánování obchůzek a přímý tisk plánu obchůzek pro ostrahu
  • Široký rozsah nastavení při plánování obchůzekmonitoring obchuzek
  • Možnost výběru individuálního chování každé poplachové, nebo informační zprávy
  • Přímé propojení portálu PATROLCONTROL s PCO pultem 1Box (NAM system, a.s.) pro detailnější práci s poplachovými událostmi
  • Upozornění na technické poplachy (otevření krytu baterie, náraz, tzv. „mrtvý muž“, slabá kapacita baterie)
  • Zobrazení upozornění při požadavku na zpětné zavolání
  • Okamžitá informace při nezahájení nebo nekorektním provedení obchůzky
  • Automatická kontrola správnosti provedených obchůzek
  • Využití čipu strážného
  • Operátor má pro řešení poplachů po ruce všechny kontaktní informace
  • Zobrazení GPS pozice zařízení (snímačů s podporou GPS) v mapových podkladech
  • Zobrazení a tisk výpisů obchůzek dle přednastavených detailních a uživatelem definovaných filtrů
  • Automatické odesílání e-mailových zpráv při navolených událostech
  • Automaticky zasílané SMS při navolených událostech
  • Informační text a banner upozorňující na stav systému, aktualizace, reklamní akce
  • Automatický upgrade a archivace dat
  • Integrované menu technické podpory

Minimální požadavky na výpočetní techniku:

patrolcontrol3Pro přístup k webovému portálu PATROLCONTROL je doporučen webový prohlížeč (od verze Internet Explorer 9, Firefox 20, Google Chrom 30,…).

V omezené grafické podpoře lze použít i tablety a chytré telefony.